Lista mea de bloguri

marți, 18 ianuarie 2011

Ziua de azi....

Unele generatii sunt mai norocoase altele mai putin...Unele prind o serie de evenimente care le marcheaza in fond si le trec in cartile de istorie..
Ce as putea spune despre generatia mea: am avut o copilarie obisnuita intr-o societate care parea normala, apoi o adolescenta normala intr-o societate care parea obisnuita...Aveam amintiri frumoase dar si planuri de viitor atat de usor de infaptuit...Ne-am maturizat intr-un mediu destul de confuz dar din care am stiut ( am si avut cum si de unde) sa extragem utilul pentru noi: stiinta(=cunostinte), educatie, morala, relatii si sentimente umane...Si a venit SCHIMBAREA....Mare bucurie: a venit vremea recunoasterii valorilor(ziceam=credeam)...Si a venit apoi DEZAMAGIREA: valorile adevarate asteapta sa fie recunoscute, iar non valorile se baga in fata...Si a venit ziua de azi cu:  URA, SCARBA, DISPERAREA...senzatia de NEPUTINTA ca acest cancer al incompetentei si proastei cresteri incearca sa se extinda de la varful societatii spre noi...Rezistam oare? Ne tratam oare? Cum si cu ce? Eu ii urmaresc ingrozita.Nu am vazut in viata mea atatia oameni prosti, golani, neamuri proaste, toape, nesimtiti (si mai sunt si alte categorii), toti la un loc in aceeasi echipa...Ce Dumnezeu ne facem  cu astia atat de multi la un loc....Ca.... i-am igonora noi, dar uite ca nu ne lasa ei....Si nu incepeti cu chestia aia cu VOTUL ca nu tine!!!

4 comentarii:

  1. Cine se aseamana ...se aduna ! Macar aici , macar acum ...sunt multe de spus si voi incerca sa nu ma abtin ,macar aici ...macar acum ...
    Ceea ce te doare pe tine , ma doare si pe mine si stim bine , ca noi sunt multi ...cei ce nu ies ca serpii la drumul mare , cei ce tac si fac , cei ce fac si-nghit ...toate mizeriile acestei luari de la-nceput recurenta , mereu veche , mereu noua , ce nu-i mai ajunge infruptarea din ceea ce-i al tuturor ...sau mai bine zis ...ar trebui sa fie ! Oricat ai fi de determinat sa faci ceva in " sensul diminuarii constrangerii-tu stii cel mai bine ...principiul lui Le Chatellier " ...ei bine , cu astia nu se poate pentru ca diagrama de eforturi este neuniform distribuita , consola este supra-solicitata , iar "tau " responsabilul pentru torsiune este invers prortional cu "miu" care face ca frecarea sa fie asimptotic paralela cu forfecarea . Care forfecare este absolut dramatica si va face ca sandramaua care nu are o fundatie bine dimensionata , sa faca sa sucombe aceasta constructie bazata numai pe coruptie , tupeu ce tinde la infinit , si momente de torsiune ce nu-si au locul intr-o democratie reala . Acum , ca ne-am reamintit de cel mai vrednic Dorobant al tineretii noastre , hai sa ne adunam in jurul profesionalismului sau impecabil si sa-i juram ca ceea ce vrem noi sa construim ....va dura !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. pai da...nu degeaba imi iubesc eu atat de tare amintirile faptelor si oamenii pe care i-am cunoscut atunci in liceu: cea mai frumoasa etapa din viata mea...cu sentimente sincere si suflete curate...Totul se potrivea cu chipul si asemanarea noastra..... de atunci...

    RăspundețiȘtergere
  3. Moaaamă, Piticule, m-ai rupt in patru!!M-am concentrat rău de tot, am incercat să accesez niște fișiere de pe circumvoluțiuni legate de... cum zicei? "tau" și "miu"? și mi s-a blocat informația undeva intre cerebel si zona parietală dreaptă. Altfel zis (sper ca domnunl Dorobanțu să nu se răsucească unde-o fi) mi-am dat seama că dintre toate cele pe care, săracu' de el, incerca să le picure in creierele noastre (mă abțin cu greu să fac analogia cu buretele setos care abia așteaptă să absoarbă știința), n-a mai rămas decât acea maximă pe care ne-o servea când băteam câmpii la tablă: "influența razelor de lună asupra galoșilor de gumă".
    Cât despre subiectul în sine, chiar in zilele în care umblam amețit pe stradă, imbătat de senzația aia pozitivă, eliberatoare și înăltătoare, am citit sau mi-a zis cineva o chestie simplă si tare adevărată: când apele se tulbură, deasupra ies gunoaiele. Mă bate gândul că pe-aici, pe la noi, arareori s-au limpezit apele alea...
    Pe de alta parte, mie mi se pare că liantul care-i adună laolalta pe indivizii nașpa din poveste, e unul mult mai eficient decât cel care-i unește pe ceilalți, mai buni.
    Altminteri, subiect mustos si rămuros la greu...

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere